Hej och välkomna!

Hej! Jag som skriver på den här bloggen har länge saknat en komplett sida för kontorsbus. Det finns http://www.kontorsbus.se men den har få bus och inte så kul. Finns även många trådar i olika forum, men den här bloggens syfte är att plocka russinen ur kakan.

 

Jag jobbar på ett rätt litet företag, ca 60 anställda. På mitt kontor är vi ca 35 personer och sitter i kontorslandskap. Medelålder ca 40.

 

Jag väljer att hålla mig själv och bolaget anonyma, för min anställnings och för bolagets ryktes skull.

 

Jag tar inget ansvar för era bus. Jag tar gärna emot tips på nya bus!

 

/Andy


Kommentarer
Postat av: Mia

Hej och helt ok- kontorsbus bör uppmuntras!



Glad påsk önskar Pingvinbokaren


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0